| Navn | Klubb | 16.mai | 26.jul | |||
| 1 | Morten Lislevand | NAF Evje og Hornnes | 17 | 14 | 31 | |
| 2 | Frode Kallhovd | NAF Evje og Hornnes | 11 | 17 | 28 | |
| 3 | Petter Olsen | NMK Konsmo | 16 | 11 | 27 | |
| 4 | Marcus Jansen | KAK | 25 | 25 | ||
| 4 | Ronny Wassengen | NMK Kongsberg | 25 | 25 | ||
| 6 | Preben Løland | NMK Konsmo | 20 | 20 | ||
| 6 | Karl Helland | NMK Egersund | 20 | 20 | ||
| 8 | Sander Andersen | NMK Konsmo | 19 | 19 | ||
| 8 | Robin Slåttekjær | NMK Grenland | 19 | 19 | ||
| 10 | Roger Nordheim | NAF Froland | 18 | 18 | ||
| 10 | Thomas Haaland | NMK Konsmo | 18 | 18 | ||
| 12 | Vegard Olsen Lia | NMK Vest Telemark | 16 | 16 | ||
| 13 | Olav Inge Beisland | KAK | 15 | 15 | ||
| 13 | Preben Aarli | KAK Kristiansand AutomobilKlubb | 15 | 15 | ||
| 15 | Mikal Narvestad | NMK Kvinesdal | 14 | 14 | ||
| 16 | Kjetil Midtbø | NMK Konsmo | 13 | 13 | ||
| 16 | Nils Kristian Høiseth | NMK Grenland | 13 | 13 | ||
| 18 | Lennart Bakken | NMK Konsmo | 12 | 12 | ||
| 18 | Erik Fredriksen | NMK Modum og Sigdal | 12 | 12 | ||
| 20 | John Kåre R Johannessen | KAK | 7 | 4 | 11 | |
| 21 | Andre Øvland | NMK Konsmo | 10 | 10 | ||
| 21 | Judith Rafoss | NMK Kvinesdal | 10 | 10 | ||
| 22 | Jan Nøkland | NMK Kvinesdal | 9 | 9 | ||
| 22 | Andre Tronstad | KAK Kristiansand AutomobilKlubb | 9 | 9 | ||
| 24 | Preben Aarli | KAK | 8 | 8 | ||
| 24 | Jan-Arild Andersen | NMK Konsmo | 8 | 8 | ||
| 26 | Kristian Myren | KAK Kristiansand AutomobilKlubb | 7 | 7 | ||
| 27 | Nils Petter Nilsen | NMK Konsmo | 6 | 6 | ||
| 28 | Thomas Moen | NMK Kongsberg | 6 | 6 | ||
| 29 | Bjørn Finsådal | NMK Konsmo | 5 | 5 | ||
| 29 | Knut Molaug | NMK Egersund | 5 | 5 | ||
| 31 | Rune Raugstad | NMK S & J | 4 | 4 | ||
| 32 | Eirik Halvorsen | NAF Stavanger | 3 | 3 | ||
| 32 | Jørn Rødland | NMK Konsmo | 3 | 3 | ||
| 33 | Arnold Falkgjerdet | NAF Evje og Hornnes | 2 | 2 | ||
| 33 | Ole Martin Bakken | NMK Modum og Sigdal | 2 | 2 | ||
| 35 | Kjell Utsogn | KAK | 1 | 1 | ||
| 35 | Daniel Jansen | KAK Kristiansand AutomobilKlubb | 1 | 1 | ||