| Konsmo 30.juni | Konsmo 8-9.sept | S&J 10.juni | Egersund 17.juni | Egersund 15.sept | Egersund 16.sept | Kristiansand 28-29 apr | Kristatiansand 26-27 mai | |||||||
| Nr. | Navn | Klubb | Bil | Poeng | Poeng2 | Poeng5 | Poeng7 | Poeng9 | Poeng11 | Poeng13 | Poeng15 | Sammenlagt | ||
| Ernst Atle Larsen | NMK Konsmo | VW | 20 | 25 | 25 | 25 | 25 | 12 | 25 | 157 | ||||
| Jonny Brådli | NMK Egersund | Ford | 25 | 12 | 20 | 20 | 16 | 20 | 113 | |||||
| Cato Erga | NAF Gjesdal | VOLVO | 14 | 14 | 18 | 18 | 15 | 25 | 104 | |||||
| Stanley Ågedal | NMK Kvinnesdal | Volvo | 16 | 14 | 18 | 48 | ||||||||
| Stian Søsæter | NMK Egersund | VW | 20 | 16 | 36 | |||||||||
| Ådne Hetland | NMK Egersund | Opel | 16 | 17 | 33 | |||||||||
| Pål Try | KAK | Renaulte | 20 | 20 | ||||||||||
| Tore Johansen | NMK Egersund | Volvo | 20 | 20 | ||||||||||
| Alf Buksholt | NMK Konsmo | VW | 18 | 18 | ||||||||||
| Morten Lislevand | NAF Evje &H | Ford | 18 | 18 | ||||||||||
| Tore Jonsen | NMK Egersund | Volvo | 12 | 12 | ||||||||||
| Per Magne Røyrås | NMK Kvinnesdal | Ford | 18 | 18 | ||||||||||
| Per Magne Røyrås | NMK Kvinnesdal | Ford | 12 | 12 | ||||||||||
| 0 | ||||||||||||||
| 0 | ||||||||||||||
| 0 | ||||||||||||||
| 0 | ||||||||||||||
| 0 | ||||||||||||||
| 0 | ||||||||||||||
| 0 | ||||||||||||||
| 0 | ||||||||||||||
| 0 | ||||||||||||||
| 0 | ||||||||||||||
| 0 | ||||||||||||||
| 0 | ||||||||||||||
| 0 | ||||||||||||||
| 0 | ||||||||||||||
| 0 | ||||||||||||||
| 0 | ||||||||||||||
| 0 | ||||||||||||||
| Kjetil Oftedal | NAF Gjesdal | Ford | 18 | 18 | ||||||||||
| Kjell Gunnar Stokkan | NMK Grenland | Volvo | 16 | 16 | ||||||||||
| Jan G Rennestraum | NMK Kvinnesdal | Ford | 16 | 16 | ||||||||||
| Rune Granlund | NMK Aurskog Høl. | VW | 16 | 16 | ||||||||||
| Ulv Vigleik Digre | NMK Grenland | Mazda | 14 | 14 | ||||||||||
| Robin Slåttekjær | KNA A-A | Opel | 14 | 14 | ||||||||||
| Gisle Morten Hetland | NMK Egersund | 14 | 14 | |||||||||||
| Cato Andersen | NMK Konsmo | Fiat | 12 | 12 | ||||||||||
| Odd Byberg | NMK S&J | BMV | 12 | 12 |